Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (16) Blogger (16) Bubur (5) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (29) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (2) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (30) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (5) Kuih Muih (4) Lauk (8) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (6) Masak2 (250) Masalah (3) Me (90) Mee (3) Memories (17) Menu Diet (16) Menu Mudah (18) Minuman (10) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Muffins (1) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (2) Raya (2) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (20) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (3) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Telur (1) Tips (7) Tutorial (1) Udang (1) Video (17) Wish (10) Wishlist (6)

Salam Ramadhan Al- Mubarak

Assalamualaikum.
Selamat tengahari dan salam jumaat buat semua. Esok kita dah puasa kan. Syukur Alhamdulillah sampai hari ni masih lagi diberikan kesempatan untuk bernafas dan semoga diberikan lagi kesempatan untuk melalui Ramadhan untuk tahun ni. Ramadhan adalah bulan yang ditunggu-tunggu. Semoga kita semua dapat memenuhi waktu dengan amal ibadat sepanjang bulan Ramadhan ni.

So, dikesempatan ni sue nak mohon ampun dan maaf kepada semua kawan-kawan maya sue ni.
Thank's pada yang sudi berkunjung ke sini. Walaupun tak ada apa yang menarik dalam ni, tapi korang masih sudi juga singgah sini.

Jika ada kesalahan baik yang sengaja  ataupun tidak sengaja sue mohon maaf. semoga dengan kehadiran bulan yang mulia ini kita semua mendapat rahmat dan keberkatan
dariNYA...Amin.

Cantik kan Masjid di Kuala Perlis ni. Insyaallah kalau panjang umur, tahun ni sue akan pulang beraya di Perlis . Sudi2kan lah ambik kad ni ya tanda ikhlas dari sue.


9 comments:

qaseh johanna said...

selamat berpuasa sue... jauhnya perlis... huhuhu

gerhana luka said...

selamat berpuasa juga untuk kamu Sue

kurus said...

selamat berpuasa dik
semoga kita sama2 mendapat keberkatan di bulan mulia ini .. insyaallahhh

Azlita Aziz said...

Assalamualaikum Ibh Sue

Selamat berpuasa dan salam Ramadhan dari kak ita buat Ibh Sue dan keluarga.
Semoga kedatangan Ramadhan pada tahun ini memberikan keberkatan, di berikan kesihatan yang baik agar dapat menjalani nya dengan penuh rasa keinsafan dan kesyukuran..

Selamat menjalani ibadah puasa

Unknown said...

Selamat berpuasa juga buat sue sekeluarga:)

inahar ali said...

salam ramadhan gak wat sue sekeluarga ye!

...aida... said...

Salam Ramadhan juga untuk Sue sekeluarga. Semoga ibadah kita diberkati dan menjadikan kita lebih baik lagi.

Unknown said...

Salam ramadhan Sue..
hari ni dah hari ke2 kit aberpuasa cemana rancangan masak ape utk petang ni..

Unknown said...

Salam Ramadhan,

Saya dah follow awak, follow saya balik yer :-)
Saya ada buat giveaway. Jemput join.
http://mama-iloveu.blogspot.com/

UDANG GALAH MASAK DIRAJA

Kebetulan big boss beli udang yang segar dan saiznya agak besar. Terus teringat resepi udang diraja ni yang dah lama save dalam instagra...