Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (15) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (2) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (2) Lauk (7) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (240) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (16) Menu Mudah (13) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Muffins (1) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (2) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (19) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (3) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Telur (1) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (9) Wishlist (6)

Tak der tajuk..:)


Memandangkan mood masih lagi CNY..malam nih makan limau jer ( wakakaka..padahal siang tadi dah melantak nasi tak hingat..)...




2 comments:

adianiez AIDA said...

cantik betul potongan limau tu la sue.... buat akak nak membeli limau esok pagi. dan potong gitu!!! anak2 pun memang suka giler makan limau...

ibh said...

Haaa..ha..tu taktik yg baik..kalau tak buat mcm tuh..alamat tak laku ler limau tu..hee..hee

Creamy butter chickens

Buat kali pertama mencuba buat menu ni. Selama ni tengok saja. Tak pernah nak rasa or nak buat. Tapi ada satu hari tu, hakak terambil s...