Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Wednesday, 10 February 2010

Panasnyaaa

Kawan2...adakah korang mengalami keadaan yang sama macam yang sue rasa?...2 hari ni...waktu malam, cuaca panas sangat. Korang rasa panas tak?....Malam semalam, sue susah betul nak tido, panas ..ditambah lagi..sibuk jaga hb yang juga kepanasan. Maklum la, i ni kan isteri mithali, ( jangan muntah key...dengan pengakuan ini...hee..heee...) jangan tak caya..kalau hb i deman ker..kepanasan ker..i la yang tukang lap2 badan dia dengan kain lembab ( macam bb besar tau ) Tak bleh tido kalau hb resah tak selesa...

Malam ni pun sama, panasnyerlah...dah la bilik sue nih..kalau siang, sinaran matahari memang direct masuk dalam bilik ni...Tu lah...bila la nak pasang aircond ni....
Malam semalan, ada la hujan..tapi tak sampai 10 minit ja..Nih tadi..hujan turun juga..pun sama sekejap sangat..juga tak sampai 10 minit rasanya....

Nampaknya, memang kena sebut banyak kali nih dekat hb..bukan apa nak peringat dia ja..biar cepat pasang aircond kar rumah nih..
Alaaa..untuk kesenangan u juga yang..heee..heee


1 comment:

Anonymous said...

Sekarang ni mmg musimnya...kena sabo jer lah byk2..hee

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "