Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (1) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (2) Lauk (5) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (233) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (13) Menu Mudah (9) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (17) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

PEMBERSIHAN

Hari ni hari untuk PEMBERSIHAN...wakakakak..pelik jer bunyinya kan...Fuhhhh!!!!!..sangat penat...Basuh baju yg menimbun...kemas rumah, sapu sampah, mop lantai dan perkara yg paling memenatkan adalah mengemas balik majalah2 yg menimbun2 yg belum lg disimpan di rak buku....waaaaa....letihnyaaa..buat keja sorang2....

Kalau ada pembantu kan senang...' BIBIK buat tu..bibik buat ni.' ..suh saja....Wakakakaka...tapi neheeeyy..rasanya tak mungkin kot..biar penat mcm mana pun tak mo amik bibik....Nanti buat lg pening kepala ja kan....

Auuuuu...seksi u..heeee

2 comments:

Mia-Ina said...

buat keja sendiri, tp ibarat workout..kan kak sue?:-)

ibh said...

Waahahahah..bleh jugak kot diambik kira..sbb berpeluh2 jg la..penat...heee

Masak Asam Ikan Kering Haruan

Assalamualaikum. Sesuai sangat rasanya menu asam masam macam ni kalau untuk menu bersahur. Biasa la kalau pagi  tu memang tekak li...