Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Sunday, 28 February 2010

PEMBERSIHAN

Hari ni hari untuk PEMBERSIHAN...wakakakak..pelik jer bunyinya kan...Fuhhhh!!!!!..sangat penat...Basuh baju yg menimbun...kemas rumah, sapu sampah, mop lantai dan perkara yg paling memenatkan adalah mengemas balik majalah2 yg menimbun2 yg belum lg disimpan di rak buku....waaaaa....letihnyaaa..buat keja sorang2....

Kalau ada pembantu kan senang...' BIBIK buat tu..bibik buat ni.' ..suh saja....Wakakakaka...tapi neheeeyy..rasanya tak mungkin kot..biar penat mcm mana pun tak mo amik bibik....Nanti buat lg pening kepala ja kan....

Auuuuu...seksi u..heeee

2 comments:

Mia-Ina said...

buat keja sendiri, tp ibarat workout..kan kak sue?:-)

ibh said...

Waahahahah..bleh jugak kot diambik kira..sbb berpeluh2 jg la..penat...heee

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "