Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Thursday, 11 February 2010

Adoiii la..org nak tido..Dia baru nak bangun daaa

NUFF KU BERJAGA PADA LEWAT MALAM...

Dah kerap kali dah sue tgk ( kak cik pun perasan jg dengan pe'el nih..kan kakcik kan..heee)..nuff ni..time kul 12 lebih ja barulah dia aktif...So, time tu jg la..mana sempat..sue pg curik2 masuk umah kawan2..heeee.... Tolong menolong yg mana mampu jer...


5 comments:

kakchik said...

sue, memang sekarang ni selalu gitu. yang di blog kakchik tu hanya yang skycrapper je yang rajin sikit bangun di siang hari hehe, yg lain tu nocturnal.

ibh said...

Hee..heeee...key la tu..malam nufflak tukar shif..heee

fAyE fEy fEi FaiR fAy said...

a'ah bru persan kan...huhu mcmana skrg nih skua tdur awl la pulak huhuh..

ibh said...

Hee..hee..nak wat cam mana..nuff lg suka keja shiff mlm bawak ker pagi..heee

eynda said...

Saje je takmo org klik2 kot hehe...malam2 tak ramai :-p

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "