Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (230) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (12) Menu Mudah (8) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (16) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Saturday, 13 February 2010

Menu nak cepat

Hai!..Salam...hari ni bersiaran dari dapeu sue lagikk....

Hee..hee..plan awal tak mo masak hari ni, sebab tak der orang pun kat rumah ni..Kalau setakat nak layan tekak sue, roti or buah jer pun dah cukup...Alih2 adik hantar msg, katanya nak balik rumah dulu makan sebelum balik kg...Tadi pg tanya..katanya balik kerja nak terus balik kg..Takut sampai lewat...Alih2 tak jadik la plak...

So..secara tak langsung...kena masak juga la tengahari ni...Dah namanya pun masak tak da plan..So..nih jerlah antara menu hari nih...Layan jer lah labu..nih jer yg labi sempat masak hari ni...heeeLauk sampingan adalah..gulai semalam yg ado sikit laie ( wakakaka..sangat tak senonoh kan)...Cu..hang abihkan lah ya...nanti sapa pulak nak perabihkan lauk gulai tuh...
Hadoii la..jangan la ada kakak2 blogger otai yang masuk sinih hari nih ( ceh!..perasan..cam la diaorg tuh kebulur sgt nak masuk sini..skodeng menu...)...malu nanti, tengok menu sue hari nih...Huuuu...tak bleh lawan menu diorang masak...Mantop2 dan menyelerakan...

Janji kenyang kannn.....


No comments:

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "