Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Tuesday, 25 September 2012

Pulut kuning + Ikan kering


Assalamualaikum.

Kering idea tak tau nak update apa. Ni kira update ngada- ngada. Heheheee. .
Meh layan bekal sue hari ni. Pulut kuning lawan denafn ikan kering haruan. Peh! Layan hokey. Cenggini ciput dan sempoi pun. Kemain syok lagi kengkawan opis sue.

Buat Kak Ana. . Yang komen kat IG td. . Ikan kering haruan ni sedap tau kak. . Heeee.  
Kat kampung ikan kering haruan ni antara ikan kering yang sentiasa ada kat rumah. Makan dengan nasi goreng, kompem mak mertua lalu pun tak perasan. Hihihiii. . Merapu la dah tuuuu. .

Ok u all. . Update tu saja. Heheheee daaaa. . ;D

Published with Blogger-droid v2.0.8

8 comments:

QA's ~ mamapapa said...

sedapnya..mana nak dapat ikan kering haruan ni?

Qasey Honey said...

biase la tu Sue...spe yg xnk rasa klau bwk bekal yg mcmtu...mesti berebut pnya...mcm xpenah jumpa aje sblm ni mknan tu...hehe

zila norazila said...

aiishhh kecurr tgk ikan masin:)

eyndayusoff said...

Tak pernah jumpa ikan kering haruan :-)

Anonymous said...

sue......kak ham nak ikan kering haruan mu ituuuuuuuuuuuuuuu.......masak lomak cili api pun sodap...

tun_telani said...

fuhh.. terbaikkkk.. kalau ada gaul2 dgn kelapa parut lagi nikmat nih

sury_masury said...

Menu diet ke ni cik sue oiii....:-)
Nk ikan masin haruan tu....x prnh lg rasa..heee

Anonymous said...

Hello, I enјoy rеadіng through
your article pοst. I liκe to write а little comment to
support you.
Also visit my web-site : loans bad credit

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "