Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Wednesday, 19 September 2012

OMG

OMG...Scarryynya..
Nak jerit kuat- kuat pagi ni bila naik penimbang.
 
 
Huaaaa...penimbang tu khianati sue..
Tipuuuuuu
 
Stop makan sedap dah..Huhuhuuu.. ..Nangissss..
huhuuuu

4 comments:

Bicara Kak Noor said...

penimpang tu tipu kot Sue,akak happy sbb lepas raya bila timbang agak kureng mungkin stress jugak sbb banyak benda kena urus tapi tk boleh berpuas hati sbb lepas ni dah happy balik ni aduiiii hari2 kena timbang ni kot kan..

Alin Marlini said...

hehehehehe...time makan mesti kata...takpelah..lps ni leh diet kan...

Qasey Honey said...

jgn nages suuu...hihi..xpe bdn naik sikit aje tu kot...bru nmpk sihat..kang kurus sgt nti org kata hb xbg mkn yg cukup lak kan..hehe

pdhal sdri pon sma..diet time..haha

sury_masury said...

Jom sesame kite diet...eh...sue ambik hl ke?:-)

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "