Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (1) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (2) Lauk (5) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (233) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (13) Menu Mudah (9) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (17) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

OMG

OMG...Scarryynya..
Nak jerit kuat- kuat pagi ni bila naik penimbang.
 
 
Huaaaa...penimbang tu khianati sue..
Tipuuuuuu
 
Stop makan sedap dah..Huhuhuuu.. ..Nangissss..
huhuuuu

4 comments:

Bicara Kak Noor said...

penimpang tu tipu kot Sue,akak happy sbb lepas raya bila timbang agak kureng mungkin stress jugak sbb banyak benda kena urus tapi tk boleh berpuas hati sbb lepas ni dah happy balik ni aduiiii hari2 kena timbang ni kot kan..

Alin Marlini said...

hehehehehe...time makan mesti kata...takpelah..lps ni leh diet kan...

Qasey Honey said...

jgn nages suuu...hihi..xpe bdn naik sikit aje tu kot...bru nmpk sihat..kang kurus sgt nti org kata hb xbg mkn yg cukup lak kan..hehe

pdhal sdri pon sma..diet time..haha

sury_masury said...

Jom sesame kite diet...eh...sue ambik hl ke?:-)

Masak Asam Ikan Kering Haruan

Assalamualaikum. Sesuai sangat rasanya menu asam masam macam ni kalau untuk menu bersahur. Biasa la kalau pagi  tu memang tekak li...