Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Monday, 5 December 2011

Ombak Rindu

Assalamualaikum.
Apa khabo u all semua..Pejam celik pejam celik..tup tup dah masuk Disember kan. Cepat betul masa berlalu.
Ok! sebut pasal Disember..Semua duk sebut pasal Ombak Rindu kan...Ombak rindu?..What?!..N3  ombak rindu again?..hehhehehhe ...Sue pun tak mo ketinggalan sama juga hokey... Duk terhegeh-hegeh juga nak pi tengok cerita tu. Ya seperti yang diharapkan...Ombak Rindu memang best, Tak rugi la sue pi tengok kat panggung.



Bukti ni....Pi cilok kat fb kawan..Hahhahaaa..dia cakap, ni bukti kita pi awal tengok cerita ni..hahahhaa


Tak mo kalah ok....Tu..tengok bukti..hahahhahaa..Gila ja kan..duk berkejar nak pi tengok cerita semata. nasib la time tu sue " coming moon " ..hahahhaha..so, tak rasa bersalah hokey duk tengok wayang lewat petang.

Komen!...Ya..tangkap leleh..Untuk orang yang berjiwa halus macam sue ni la..Ngeee (^_^)..  Dah stop dulu.. mau sambung baca buku dia balik ( hadap juga nak baca balik..saja sebab mau peling2..hahah.)...Ngeeee...

Daaaaa (^_^)

3 comments:

cheqna said...

baca novel lagi feel kan kan kan

ibh said...

Cheqna :Ya betulll (^___^)

Alin Marlini said...

dah banyak kali ngendeng ngan Encik Suami nak gi tengok...dia watdek jer....

Nanti Alin update lagi umah mak alin lagik ek..

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "