Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Friday, 9 December 2011

Sesi berangan lagi..

Sila beri peluang untuk saya berangan sekejap..berangan tidak perlu bayo kan..Ngeeee.....
Sedia maklum kan......Sue suka buku..suka majalah..
Stok buku dan majalah kat rumah  ni makin banyak.
Bila banyak, makanya akan ada masalah.

Tempat simpan?..Ohhhhh!!!!!!....Sayaaaa....

Sangatttttt teringin punya rak buku seperti ini.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


.
.
.
.
.
.
.
.
.
atau pun....


Yang ini pun cantikkkk....bahagiaaa kalo dapat..( dah macam library pulok dahhh..kikikiiiii)





Atau pun......
Cikai-cikai..macam ni pun buleh laaa...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




Dah tak buleh jugaaa...

macam ni pun jadi lah.
.
.
.
.
.
.
.




Idak la buku menyepah sana-sini...Kat rak tb ada separuh..Bilik tido pun ada..bawah meja kopi pun ada....Tak ke menyepah tu...Pas tu kalo buku ilang..meraban la mencari....

Kah!..Kah!..berangan tak hingat tuuuu..


3 comments:

ieda said...

ekekek berangan x per dikk bukan ade org tahu punnn .. sesekali x per .. mana tahu ada rejeki dari allah :)

MaryaYusof said...

Bestkan kalau ade rak buku mcm tu...sy pun suke berangan...mula-mula berangan kemudian kite sama-sama realisasikan...barulah diktakan imaginasi cemerlng.. ;) Salam kena & follow disini~

Cik Ina Do Do Cheng said...

peminat buku sama cam anak cik ina. baik ko buat satu bilik library : )

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "