Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Friday, 9 December 2011

Nak uji anda stress ka tak :P

ASSALAMUALAIKUM..
Hoyeiiii...jumaat sudahhhh...Dah!..meh tengok gambo bawah ni. 





Meh tenung gambo tu.....Kalo korang stress tahap gaban kompem korang akan nampak bulat-bulat tu berpusing-pusing bukan main lagi..Woo..berpino mata weh!

Tenung cepat tenung..kasi senam sikit biji mata korang..wahahahahhaaa...jangan juling sudah la ya...

Sekian n3 tengahari jomaat..( waaaa...tak da sapa nak ajak i kuar ka..buhsannnnn duk opis ni )

4 comments:

ieda said...

ye dikkk
akak tgk nie , nampak sgt akak stress huhuhu

ibh said...

Kak iedaaa..Jgn stres2 ya..Senyummmm...

gerhana luka said...

pusing slow ke laju?

gerhana luka said...

opps kepala pusing daaa

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "