Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Thursday, 8 December 2011

Khamis sudahhhh..

ASSALAMUALAIKUM..
Morning semua...Hari ni kompem huru hara skit..Selsema tak baik-baik..pala nyut-nyut juga..Kira BONUS tak habis lagi..keja melambak atas meja...
Hadoiiiii...cepat la..Jumaat..
Nak cuti..nak rehat....Ngeeee

EN hb..nak bagi tau ni..."SAYA PERLU PERGI BERCUTI"....Jom arrrr....(^_^)...

4 comments:

sekamar rindu said...

salam..

esok dah jumaaat..:)) sabar ya

gerhana luka said...

sue jom gi cuti2, opps KL tak cuti la selangor je cuti hari isnin hee...

ibh said...

Sekamar Rindu:Hahahahaha..sgt gelojoh kan..Tak sabo..Ngeee

ibh said...

gerhana Luka:Koooo...kijammmm...waaaaaaaaaaa

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "