Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Thursday, 17 November 2011

Ombak Rindu

La ni dah banyak cerita drama or filem hasil daripada adaptasi novel.. Ombak Rindu yang bakal masuk panggung nanti juga adalah adaptasi daripada novel juga...Teruja nak tengok cerita Ombak Rindu ni. Dah plan dengan member nak rehatkan pala duk tengok filem ni...Adakah ceritanya sma seperti dalam novel?... Fuhh...tak sabo nak tunggu dia kuar. Kalo tengok trailer dia, macam best.  Lagu Hafiz dan Adira tuk filem tu pun best juga..kira kena la tuk cerita tu.

Kita tunggu ja lah ya bila cerita ni ditayangkan nanti. Lepas tu baru boleh komen, best ka tak best (^_^).

4 comments:

JaJa'Z said...

mesti best punya lah sue..jaja tak sabar dah nak gi tgk ni..

ibh said...

Jaja: Sama2 tunggu kemunculannya..(^_^)

mia-ina said...

teruja jugak nk tgk filem ni kak sue

Alin Marlini said...

malam td tgk kat Stro..nmpk cam best sangat..tak sabar jugak ni..

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "