Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (15) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (2) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (2) Lauk (7) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (240) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (16) Menu Mudah (13) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Muffins (1) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (2) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (19) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (3) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Telur (1) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (9) Wishlist (6)

Ombak Rindu

La ni dah banyak cerita drama or filem hasil daripada adaptasi novel.. Ombak Rindu yang bakal masuk panggung nanti juga adalah adaptasi daripada novel juga...Teruja nak tengok cerita Ombak Rindu ni. Dah plan dengan member nak rehatkan pala duk tengok filem ni...Adakah ceritanya sma seperti dalam novel?... Fuhh...tak sabo nak tunggu dia kuar. Kalo tengok trailer dia, macam best.  Lagu Hafiz dan Adira tuk filem tu pun best juga..kira kena la tuk cerita tu.

Kita tunggu ja lah ya bila cerita ni ditayangkan nanti. Lepas tu baru boleh komen, best ka tak best (^_^).

4 comments:

JaJa'Z said...

mesti best punya lah sue..jaja tak sabar dah nak gi tgk ni..

ibh said...

Jaja: Sama2 tunggu kemunculannya..(^_^)

mia-ina said...

teruja jugak nk tgk filem ni kak sue

Alin Marlini said...

malam td tgk kat Stro..nmpk cam best sangat..tak sabar jugak ni..

Creamy butter chickens

Buat kali pertama mencuba buat menu ni. Selama ni tengok saja. Tak pernah nak rasa or nak buat. Tapi ada satu hari tu, hakak terambil s...