Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Friday, 1 June 2012

Betu- betul sedap

Assalamualaikum. Salam jumaat semua. (^_^)


Lama dah x makan putu bambu yg sedap ni. Kebetulan tadi keluar jap dgn hb pi bank. Nak pi makan tak sempat. Boleh kelupaan pula yg hari ni jumaat. Heeee. . Semayang jumaat ya.


Ajak hb bawa lalu depan gerai jual putu ni. Nasib bukak, x ler kempunan. Sue borong 4 sekali. 3 tuk sue 1 tuk hb.


Pd sue, ni putu paling sedap stakat ni. Sue boleh makan 4 ketui tu sorang2 sekali hadap. . Heeeee. .


Harga pun ok la, 4 ketui RM 2.50. Murah la tu, panas2 lagi. Lupa pulak nak snap gambo gerai dia td.


Dah! Nak ngap makan ni. Bismillah. . Jemput makan ya. :))


Published with Blogger-droid v2.0.4

14 comments:

Qasey Honey said...

kt mne tu...nmpk pon mmg betul sedap tu...hijau lg kalernye tu...hrga pon spadan...nk cri jugak la...

Bicara Kak Noor said...

salam Sue poskan sikit utk akak tak reti nak buat ni putu2 ni nak jugak rasa putu yg sedap ni..

ibh_sue said...

QH: Gerai dia dekat tepi jalan ja. kat Bandar Sri Permaisuri.

ibh_sue said...

Kak Noor: Sue pun tak reti buat kak..Hehehe..membeli juga. Yg ni mmg sedap..sbb biasa tu kalau sue beli putu ada bau tak sedap sikit..Like bau2 lipas gitu..heee

gerhana luka said...

putu bambu kaler hijau??? jauh la plak nak gi beli hee..

ieda said...

putu bambu ye ..
hurmm kalau kena sedap , sedap lah kan dikk ;)

Aiza Haris said...

kaler ijau tuuu.... tak pernah jumpa...selalu putih kan...

Shahriah Abdullah Novelis said...

As'KUm dear waduhh sedap sangat tu! mana beli??? teringin sudah biasa makan yang putih ni ada perisa pandan.. wow! jakon dah ni.. kat mana? kat mana tu?? nanti nak terjah:)) macehhh

Bitt (double IS) said...

sedap...pernah makan di kampung pandan :)

ibh_sue said...

Eh! Rasa mcm aku pnh la beli kat klang. Dia bkk kedai gn lori kecik rasanya.

ibh_sue said...

Betu tu kak. Sue sll terkena beli putu ada bau mcm lipas tu ha. X sedap

ibh_sue said...

Tu la, biasa putih ja :)

ibh_sue said...

Wkslm kak sha. Dekat bdr sri permaisuri. Dekat simpang jln JPJ sri permaisuri.

ibh_sue said...

Kan. . Kan. . Sedap kan Bitt. Heeeee

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "