Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Saturday, 23 June 2012

Roti sosej goreng


Assalamulaikum. Morning semua.
Meh bfast sama2 dgn sue. Ni yg simple2 saja. Yg berat sgt pun ada. Sbb hari ni plan nak balik kg sekejap. Maka over sikit masak. Heeee. .
Roti sosej goreng sue yg simple. X payah resepi lah. Semua terer buat kan. Pejam mata ja bleh buat kan.
»»»»»» sebenarnya malas nak taip. Huhuhuuuu.
Ok! Jemput semua. Sue nak sambung buat kerja2 rumah lagi. X da istilah nak bermalas2an ya hari ni :))
Published with Blogger-droid v2.0.6

12 comments:

ieda said...

simple punn nak jugak resepi sbb akk x pernah buat ekekek ;)

Bicara Kak Noor said...

salam Sue
hai nampaknya menu kita sama lah hari ni roti2 je,okla tu kan sedap tu roti sosej anak2 akak pun suka ni tapi mama nya je jarang buat heee

gerhana luka said...

sedap tu sue. ni salah satu menu yang anak2 aku suka sbb dalam roti ada sosej sedap! mmg senang nak buat kan..kan..kan..

ibh_sue said...

Huhuhuu. . Nnti sue update ya. Pakai tablet ni payah skit. Heee

ibh_sue said...

Wkslm kak Noor.
Bfast roti la pling mudah kan. Heeee. .

ibh_sue said...

Roti mcm ni bdk2 mmg suka. Yg pasti senang keja nak buatnya kan. Kan kan kan. Heeeeeee

ijan said...

Salam Kak Sue,
Saya dok teringin nak pegi piknik hari ni. Tengok roti sosej akak ni terliur pulak. Sosej dok menunggu dalam peti ais. Rakyat jelata titun pulak kat rumah ni. hehe... silap haribulan piknik dalam rumah je lah :D

ibh_sue said...

Wkslm ijan.
Samalah. Akk ni pun verangan jg nak picnik. Tp apa kan daya. . Cik hb koje. Hihihii. . Kita mkn roti goreng kat rumah ja la ya. Moh ler berpicnik di rumah ya.

CT Delima said...

As'alam Sue

seronoknya dengar nak balik kampung, k.ct hujung minggu Insya'Allah jika tiada halangan akan balik kampung juga. menu yang sedap, walaupun simple kan.

hati2 bila memandu semoga selamat sampai kampung ya. tr kasih beri sokongan buat k.ct ya Sue muahhh!

Irfa said...

hai ibh_sue
tq sudi singgah blog saya

sury_masury said...

wah best nyer dpt blik kpg,kite tunggu coti2 pjg baruk dpt balik lah...:-)..kite bekpes bihun grg n roti bom pagi tadi..;)xde le berat sgt lah tu kot..kot?.uhuu

zila norazila said...

nampak sedappp:)

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "