Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Thursday, 21 June 2012

Just merapu

Diet ka ni? Korang layan ja la menu kami malam ni. Mlm ni sue agak rajin nak masak berat tuk hb.

Pejam mata ja la. Takut nak fikir kalorinya. Demi mu cik hb. . Istrimu ni masak juga sedap2 malam ni. Dua mlm dah i jamu mkn rojak sengkuang n meggie ja kan. Hihihiiiiih

Yee Mee goreng pedas + Nugget ayam tempura bako dlm oven ja.
Dannn. . Untuk itu, sue juga sama2 berjemaah makan mee tu Huhuuuuu. .

Ok! Tu saja. Mau cuci tandas (budjet mau bako kalori). Ngeeeee

Published with Blogger-droid v2.0.6

8 comments:

Shahriah Abdullah Novelis said...

Sue cayang bak nugget bakor tu 3 ketul! nak bakar tekak ni hah! hehehe selamat menyental tandas! hehehhe

ieda said...

urmmmmmmmmmmmmm yumx3 sedappp .. untungnyaaa suami dpt isteri yg rajin macam nie ;)

gerhana luka said...

yee mee tu kalau makan ngan kuah tom yam pun sedap gak... arghh bila nak masak tom yam ni...

Yatie said...

mmng rajinlah Sue memalam masak sedap2...tentu senang hati suami...akak tngk pun terliur sama ni...menyelerakan sungguh mee tu..nyum2..

Qasey Honey said...

aha la...rajinnye dia..isteri mithali...sng hati huby dpt wide mcm Sue ni...nmpk sedap tu...tliur jugak dibuatnye...

ijan said...

I loike... bakar nuget dalam oven. Boleh kurangkan kolestrol :)

ibh_sue said...

Ijan. Like 2o kali hihiiiiii

sury_masury said...

salam sue,lepas cuci tandas,mop lantai sekali ye..baru byk lari bujet lomak tu kot..hehhehehe

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "