Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Thursday, 15 March 2012

RV


Alhamdulillah. . . Dapat juga merasa RV. Tapi bukan sue yg buat. Tapi kawan yg buat. Bg sue rasa.

Yang harunya. . . Hari ni dari pagi sampai ke tenghari ni la sue makan.   Haruuu betul la. :p

Tq Wa. . . Sedap RV ni. Nanti bila turn sue pulak buat, sue pulak bg rasa ya. . Kui kui kui. . Ntah bila la nak membuatnya tu. Tak yakin lagi nak membuatnya. Tapi kalau makan mmg sangat2 berkeyakinan kikikiiiiii.

Jemput semua..jemput tengok ja la ya..

Published with Blogger-droid v2.0.4

8 comments:

gerhana luka said...

sedap sangat ke ni yang buat aku teringin nak makan ni, org dok sibuk mewar2 RV je bila la aku nak dapat rasa ni. sue kalau ko buat pos kat aku skit ya hee..

ibh said...

Perh!!!..sedappp.Ops!..sorry! Org dlm pantang mana boleh mkn RV...kikikiii...

kak ina kl said...

nasib baik kat umah ni tak berapa gemar..buat sekali cukuplah nak merasa..pastu tak pernah lagi anak-anak sebut nak makan

Nieza said...

salam kenal,sedapnya...saya suka:)

ijan said...

Memang sedap kek RV ni kan kak. Saya pun minat betul. Dah lama tak buat, kalau dapat orang bagi satu slice pun best gak ni. hehe

ibh said...

Kak ina. . Sue blum pernah buat lg ni. Dapat skali ja buat baru puas hati. Sekarang ni masih blum yakin lg nak buat. . Heheheee

ibh said...

Salam kenal jg nieza. Sedap kan RV ni. :))

ibh said...

Ijan. Ya la,mmg sedap. Akk pun nasib org bg rasa. Klu x tak merasa jg la. Nak buat masih blum yakin lg. Takut hasilnya mengecewakan nnti.

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "