Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (212) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (15) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Monday, 31 January, 2011

Happy Holiday

Assalamualaikum..
Emm..baru hari ni berkesempatan masuk...sapu2 skit sawang....Macam ni la gamaknya kalau mood tuan belog manjang kelaut...Sepi ja dari sebarang n3...Udah ler rumah ni memang tak berseri..itam jer.....Tinggal tak berhantu ja lagi..wahahahaa...

Ok!..Dikesempatan ni..Sue nak ucapkan SELAMAT BERCUTI kepada seluruh warga wilayah persekutuan...Sok 1 Februari kita cuti..
Yeeyyyyy!!!!!....




So..apa agenda korang esok?...
Ker korang pun sama duk melahu gak kat rumah..Ekekekkeee..

Emmm..ada sapa2 kat sini yg ambik pakej sekali tak...Maksud sue...sambung cuti terus sampai Chinese New Year...Ada?..Sila angkat tangan ya...Hahahha...Apasal sue tanya..Coz..i pun ambik pakej gak....Sederet cuti terus...Wahahahha..pueh hati...bila lagi nak mengabihkan cuti kan.

Key...sue pun nak wish

Buat semua readers yg menyambutnya....

Eiii..ada ker readers chainese yg sudi singgah sini ni..
Emm..dah!..Tok sah Penin2 pala fikir ada ke tak..Yang penting dua hari coti ya....
And..masa ni la nak melantak buah limau banyak2...Ermmm..ada yg nak bagi sue buah limau sekotak ker..Heeeeee....Tamak betul ko sue..buah limau nan ado tu pun ada baki lagi..Ngeeee...

Key..sue stop dulu...
Kalau mood sue datang balik...Sue buh n3 berderet2 ya...
Ceh!!..bunyik macam pemes jer kan..Hahhahaa...
Key..Daa...
HAPPY HOLIDAYS
...

Muuaahhhh!!!!!.....


4 comments:

ieda said...

eppy olidays dikk ..
akak pun balik kg nie :)

Anonymous said...

Sue.

Senang hati nak bercuti. Kemana? Mungkin jauh dari kesibukan kota. Tinggal semua yang ada kat kota ya. Apa-apa selamat bercuti buat Sue

Kaseh said...

happy holiday to u too dear..

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "