Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Friday, 14 January 2011

Sentap..Realiti Kehidupan

Pehh!!..Bukan Kak Kaseh ja yg sentap...Sue pun SENTAP berkali2 juga tau bila baca n3 nih..

Apa2 pun..sue berjaya juga menjejaki belog 'Si Pisang' yg dimaksudkan tu. Senang ja nak menjejakinya..Hanya dengan keyword2 yg mudah ja..terus boleh masuk ke blog dia.


Ermmmm langsung x rasa bersalah dah meruntuhkan masjid org....Siap berbangga lagi...

Pada you all semua...Cuma satu jer kena ingat ya...
"KALAU KITA MERAMPAS HAK ORANG LAIN, SUATU HARI NANTI HAK KITA JUGA AKAN DIRAMPAS.!!"



4 comments:

Kaseh said...

tul tu sue... hidup kita kan umpama roda..kadang2 kat atas..kadang2 kat bwah.. si pisang tu mmg teruk la.. nampak sgt busuk ati kan..

sue said...

Tu la kak...terbayang mcm mana lah perasaan kakak tu kan..bila suami dia buat mcm tu..bengkak ja hati dengan perangai si pisang tu agaknya..

ijan said...

Eiii sabar je lah ada perempuan macam Pisang tu kan :(

Anonymous said...

Walau apapun hidup ini tidak selalu berjaya, tidak semua yang kita mahukan dapat kita capai. Impian tidak menjadi kenyataan .. jodoh tidak ke akhir hayat .. kita akan merasa amat kecewa ... hampa terasa di hujungnya. Tapi itulah satu ujian yang besar dan semuanya itu bergantung kepada cara kita menghadapi mengarunginya. Tingginya,kuatnya semangat kita. Kita harus tempuhi semua itu. Kerana disitulah akan adanya satu hati yang cekal,kuat, teguh dan tebaknya Iman kita. Dan jgn persoalkan nasib malang kita.

Dan ingatlah Allah itu Maha mengasihi .. mengetahui Tapi Allah itu maha mengetahui kerana setiap kegagalan ... kehampaan yang Dia berikan kita merupakan suatu ujian. Jadi kita harus bersyukur dan tidak putus asa. Insyallah jalan di hadapan mungkin ada yang lebih baik. amarmzy

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "