Pantun Jiwa Kacau

Baboon tua hilang di sawah
Orang kampung sibuk mencari

Jika anda SCROLL ke bawah


























































































DAH SAH ANDALAH BABOON YANG KAMI CARI

( Muaaahhahahahahaaa)






Kalau ada jarum yang patah
Tak payah lah disimpan lagi

Kalau ada hati yang marah

Kena ingat...saya pun terkena sekali



Jarum yang patah pergi lah buang

Jangan buang bersama kain

Kalau tak nak kena sorang

Forwardkanlah pada orang lain..





Macam hape tah kan...Buta2 kena baboon sebijik...Kikikikiki....Korang jangan marah plak...Buta2 ja,sue pun kena sebijik..... Sue jumpa email ni dalam inbox...Lama betul dah email ni duk dalam inbox...Sebelum dihapuskan...baik pekenakan dulu kat orang lain pulak...So!..Terima jalah korang ya..Gurauan yang hampeh tu...


Nota hati: Memang kena betul lah dengan keaadaan tuan belog ni yg memang tengah jiwa
kacau..Ngeeeee



Comments

Alin said…
TAK MARAH...GERAM JEK...KIKIKI
...aida... said…
Lawak... terbahak2 dibuatnya...
ijan said…
hehehe... tipah tertipu!!! sabar je lah :D
sue said…
Korang:..sian korang ya...puas hati..sbb bukan sue sorang terkena.kikikikiki
makcikrehan said…
wahahahahahaha... kebabom tau ko sue! muahahahah