Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Friday, 7 January 2011

Pantun Jiwa Kacau

Baboon tua hilang di sawah
Orang kampung sibuk mencari

Jika anda SCROLL ke bawah


























































































DAH SAH ANDALAH BABOON YANG KAMI CARI

( Muaaahhahahahahaaa)






Kalau ada jarum yang patah
Tak payah lah disimpan lagi

Kalau ada hati yang marah

Kena ingat...saya pun terkena sekali



Jarum yang patah pergi lah buang

Jangan buang bersama kain

Kalau tak nak kena sorang

Forwardkanlah pada orang lain..





Macam hape tah kan...Buta2 kena baboon sebijik...Kikikikiki....Korang jangan marah plak...Buta2 ja,sue pun kena sebijik..... Sue jumpa email ni dalam inbox...Lama betul dah email ni duk dalam inbox...Sebelum dihapuskan...baik pekenakan dulu kat orang lain pulak...So!..Terima jalah korang ya..Gurauan yang hampeh tu...


Nota hati: Memang kena betul lah dengan keaadaan tuan belog ni yg memang tengah jiwa
kacau..Ngeeeee



5 comments:

Alin said...

TAK MARAH...GERAM JEK...KIKIKI

...aida... said...

Lawak... terbahak2 dibuatnya...

ijan said...

hehehe... tipah tertipu!!! sabar je lah :D

sue said...

Korang:..sian korang ya...puas hati..sbb bukan sue sorang terkena.kikikikiki

makcikrehan said...

wahahahahahaha... kebabom tau ko sue! muahahahah

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "