Gambar Panas 18sx

Pehh!!!!..memang panas betul la gosip ni....Boleh plak terjumpa gambo ni....Sangat mengejutkan.
7 orang sekali di bilik mandi bikin projek panas....(cover line dulu weh, baru dpt td nih,diam2 sudah)


Nak bukak n3 ni sila berhati2 ya..Nanti orang nampak..Kontroversi lak!...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Kasi scroll slow2...Tak nak ada yg mati tekejut lak nanti
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Bahan baik..korang kena susah2 la sikit.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Sebarang risiko..korang tanggung sendiri la ya....Sesak nafas nih!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.

scroll lagi....

.
.
.
.
.
.

.
.
.
Sian korang...Biasa la..gambor panas memang macam ni...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Baikkk...dipersembahkan..
GAMBAR AKSI PALING PANAS DI TAHUN 2011 NI
....
7 ORANG SEKALI BIKIN PROJEK DI BILIK AIR...

.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Amacam?..Panas tak?..Ekekkekekeke..
Koranggg..Laju ja kan kalo ada gosip2 yg 18sx ni....
Wakakakakkakaaa...Hampunnnnnn!!!!!!...
Senyummmmm......Tak baik marah2..Ngeeeeee...




4 comments:

♥LOVE2COOK♥ said...

Hehehe..so cute! :D

wida said...

comel plak gmbr 18sx ni..hehe

iniialahaku said...

anok spala ni ha???hehehe....


dah tgl link kat ats tu

aizatjohar said...

erk..haha

Blueberry Banana Greek Yogurt Pancake

Kemain panjang namanya..Benda sama saja..Pancake a.k.a lempeng comei gitu. hehehe. Idea dari pinterest gitu. Kalau dah bukak pinterest ...