Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (212) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (15) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Wednesday, 5 January, 2011

GAGAL Lagi...

Program menyingkirkan lemak2 ( sedap tu dia duduk kat badan ni) petang ni adalah GAGAL.
Di ulang..GAGAL...Hujan maaa......
Dah 4 hari dah ni apa program pun tak jalan lagi...



Terpaksa tukar plan...Makanyaaaa...

Call adik...Sila jemput tuan puteri ini balik ya hari ni....Tak mau jadi sekuriti lagi hari ni di off...menjadi orang terakhir yg offcoz kena tutup semua lampu sebelum balik...Peeeehhhh!!!...seram..sorang2...

Balik rumah..tukar pakai uniform ( sila berangan saja ya..tiada uniform seperti cleaner kat opis tu pun)...jadi maid...Gerak cergas..jalankan aktiviti mengemas rumah...Kurang2..terbakor gak lemak2 ni kan...Ngeeeeee.....

Okies!..Adik dah nak sampai....Sue nak chaw cin cau dulu...Program yg dah diplan kena dilaksanakan juga hari ni...Hope tak ada lah halangan yg menggagalkan program yg dirancang ni...





5 comments:

cikmanggis said...

sue..satu perkara yang mmg sukar nak kikis lelemak pada badan ni..dari umur 20an hingga 50an masih gagal..so jangan kecewa:)

ieda said...

plan ape dikk ??
joging yer :))

sue said...

Cikmanggis: Akak tak pa..sue tau akak still comei lg...

sue said...

Ieda: Hahhaha..projek mengegor kat Tasik Permaisuri la Kak..jogging..Heee

Acik Mano said...

Salam Sue... klau ujan tak leh gi jogging snag je..... beli 1 bangku yg agak besar yg d guna oleh ibu2 tuk duk siang ikan tu...buat senaman naik turun bangku... mula2 pelahan... bila dah 2 minit laju plak.. so nak tau peluhnye kuar tunggu 10 minit... kalah jogging... ni baik tuk kardio... jantung sihat ma... kalu dah selalu buat tambahkan masa ke 15 minit..20 minit..

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "