Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Monday, 11 July 2011

Terganggu betul la fikiran......ni semua sebab...

 ASSALAMUALAIKUM...

Hari ni Isnin...Monday Bluess (alasannn)...Mood Kureng..Tak mo cakap sangat...Heeee....Tapi sebenarnyaaa... I pose hari ni...Hazabnyalah nak menghabiskan 3 hari lagi ni..Tu la..suka sangat bertangguh-tangguh lagi..Pandan muka la ya..


Sekarang baru kui 1.30..perut tak lapo..nafsu ke arah makanan tu tak der..walaupun baru lepas skodeng Nasi Daging Kak dayang yang mables tu tadi..Tapi....ada satu ja yang sangat-sangat mengganggu pala otak sue kala ini...Ni memang penyakit biasa yang sue hadapi kalau pose or bulan pose...

Waaaa..teringin nya nak MINUM AYAQ SIRAP....Leleh ni.....
Tengokkkk..se jug..i bayang kan tau..heeeeee
Tengok!!..Senang ja kan nak bagi anak pak Hassan ni makan..Sangat tak memilih...Sue boleh tergoda just dengan Air Sirap saja..Ngeee...Teruk..teruk.......

Tak sabooo nak balik....Ngeeee...

1 comment:

Ijan said...

aduhh sedapnye sirap tuh... tengok bulan tak pose pun tak tahan. kalo bulan pose esok tak tau ler.heheheh

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "