Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (212) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (15) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Friday, 8 July, 2011

Emo semacam la plak

ASSALAMUALAIKUM...
Morning u all..cepat sangat masa berlalu..Tau..tau..dah jumaaat...
Pagi  ni rasa sayu ja..ntah kenapa ntah....Benci tau dengan perasaan macam ni....I tak suka nak emo-emo ni sebenarnya... Terasa macam ada yang kurang..Tapi apa ya....

Oooo..Kompem satu hari ni sue akan emo ja...Eiii..benciiii..tak suka perasaan macam ni....

“ Ya ALLAH..dinginkanlah panasnya kalbuku ini dengan dinginnya salju keyakinan. Padamkanlah bara jiwaku ini dengan renjisan air keimanan.”

Dah!..tak mo layan perasaan lagi...Kena buat-buat bz satu hari ni...Supaya pala tak fikir apa-apa...Balik nanti kena buat terapi minda la jawabnya ni..(^_^)...

6 comments:

ieda said...

fuh .. fuh jauhkan lahhh emo tuuu dari adik ku sue nie :)

Alin Marlini said...

sama ngan Alin sue..kalau dah pagi2 emo..sampai ke petang emo

ma'chiks said...

cool maam, bagus tu takleh sgt layan perasaan ni...hehe, easier said than done..mcm lah saya tak penah emo..

ibh said...

Kak Ieda: Kejap2 dia jauh..kejap2 dia datang balik..ngeeee

ibh said...

Alin:Kita ni jiwa halus..kuat emo kot..heeeee....

Mia-Ina said...

kenapa ni kak sue..relaks..ceria2x....

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "