Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (212) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (15) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Saturday, 23 July, 2011

Bila Rimau nak lawan dengan Singa...

Kejadian...Petang tadi..Dalam kul 6 en.hubby call....

En. Hubby : Yang!..Sana hujan tak?
Cik Istri : Tak hujan..tapi cuaca dah gelap dah..berangin macam nak hujan sangat dah.
En. Hubby : Hujan..tb ada siaran tak?
Cik Istri : Tak bp ok. Kenapa?
En. Hubby: Laaaaa..mcm mana nak tengok BOLA ni?

Erk!..nak tengok bolaaa?....Haru ni..kompen dia kongker tb malam ni...Tak best...tak best..

Cik Istri : Tak pa bang..nanti kalau dah ujan..ayg call bg tau abg ya..Ok ka tak.
En. Hubby : Emmm..tak payah la..Abg tengok bola kat sini ja lah...Nanti balik..hujan..tb tak ok..Naya   ja...
Cik Istri : Ikut abg la....

Kikikikiiii...hampeh punya istri kan...Sue bukan nak sabotaj dia ya..betui pa cuaca kat sini macam nak hujan....Now dah 4-1...Sinapo 4, Mesia 1...nasib dia tengok tb kat kedai..kalo kat rumah tadi..hadoiiii..tak sanggup tengok macam2 aksi nanti...Lagi haru..bila Harimau Malaya dah kena kad merah 1...Agak2 macam mana rope muka dia ya....Heeeee


Tapi kan yang paling lawak tu..ada satu dialog yg lawak kuar dr mulut dia tadi...

En. Hubby : Yang!..kalau abg letak payung kat piring astro tu ok kot...
Cik istri : iskh!..abg dah buang tebiat ka...Tak pernah dibuat orang la.....kah!..kah!.... pelik2 ja abg ni.

Kah!..kah!..memang gelak beso sue....Hubby..hubby...tu lah..kalo dah hantu bola..macam2 bleh jadi....

Okey!..Hope Malaysia menang la ya..Jangan kecewakan hati2 peminat fanatik bola..termasuk la cik hubby i tu..Ngeeeee (^_^)...




2 comments:

Mia-Ina said...

adui smpai mcm tue sekali lelaki nk tgk bola ye kak sue..sgp wat pe je...tp malaysia kalah kan??

gerhana luka said...

heee... kelakar sangat la ade ke nak payungkan piring astro, heee.. ce tukar astro byond ok sikit kot tak banyak gangguan sangat kalau hujan...

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "