Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (228) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (10) Menu Mudah (8) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (2) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (13) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Wednesday, 31 August 2016

SALAM KEMERDEKAAN

Pic kredit to Google

ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Selamat pagi (^_^).
Alhamdulillah..celik mata hari ni masih lagi boleh bernafas.
masih diberikan kesihatan yang baik hari ni..
Masih boleh menyedut udara yang segar pagi ni tanpa asap jerebu.
Picture credit to Google

Syukur alhamdulillah, hujan semalam dapat mengurangkan bau asap jerebu..Harapnya hari ni cuaca baik lah sampai kepetang. (^_^)

Cuti satu hari..banyak urusan kena diselesaikan hari ni. 
Macam lipas kudung sikit pagi ni menyiapkan sarapan.

Nah..Menu sarapan pagi ni. Nasi lemak and the geng (^_^)
Alhamdulillah..berselera boss makan ..Hehehehe.. Kalau dak tadi kita sarapan karipop saja lah ya. Tu pun karipop frozen sajok. Hehehe



Okeh lah..Daaa..selamat bercuti ya.(^_^)

No comments:

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "