Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (230) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (12) Menu Mudah (8) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (16) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Monday, 31 December 2007

Satu kisah kelako

Hak!..hak!..memang kelako betul lah...malu pun ada gak...rasa tebal muka ni...Cita nyer macam ni....Hari ni..aku mintak izin bos nak kuar pi SSM sat kat The Mall atas urusan yang tertentu la....Pejabat SSM tu kat tingkat 2....aku ngan hubby aku dah sampai atas ni...tetiba la plak dia lupa amik duit..yang dia simpan dalam keta.....Pe lagi..nampak gayanyer aku la yang jadi mangsanyer...kena pergi turun balik kat tempat parking keta( dah la kat basement)..amik duit tu....Aku cam biasa la..dah penat ni..merungut la skit...mana tak nyer...dah la hari tu aku pakai kasut tinggi..Nak dijadikan hal la kan....masa turun tu....nak turun dari tingkat 1 ker G...carik eskelator tak der...so, kena turun tangga la ( dah la tinggi)....agak2 6 jer anak tangga lagi nak sampai bawah..hak!..hak!..ntah macam mana ntah..tetiba jer..aku terpelecok..Per lagi cam nangka busuk la aku jatuh...Mak aiii..sakitnyer ..Tuhan saja yang tau...tapi aku cover la..malu siot...Pastu ada la sorang mamat tu..datang nak tolong aku.." siap tanya aku lagi...' are u ok'...ceh!..aku ngan selamber nyer..cakap aku ok..thank's...Hak!..hak!...padahalnyer...rasa cam nak jerit jer...sakit tau tak...Nasib baik la. tak patah kaki aku ( maklum la yg jatuh tu bukan kurus mcm lidi badanyer)....Dah jatuh tu...aku angkat pala jer..tetiba jer aku tengok rupanya kat sebelah depan tu ada askelator yang turun ke G rupanya....Arrghhh...tension tul...Tapi aku pikir balik,..ni la balasan nyer kot..sebab mengomel bila hubby mintak tolong..he..hee....
Aku memang tak leh lupa tul lah..cam ner la aku leh jatuh...Heee..malu nyerrrr.....

No comments:

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "