Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (230) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (12) Menu Mudah (8) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (16) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Tuesday, 25 December 2007

Berkemas nak pindah..hee..hee

Hari ni aku saja-saja jer datang opis...sambil2 tu berkemas sikit2...maklumlah cuma tinggal minggu ni jer lagi aku ada masa nak berkemas..minggu depan dah kena lapor diri di jabatan baru...so..pape hal kena clearkan semua barang2 aku kat opis ni cepat skit...Aku tak mau tinggal apa2 pun di sini..hee..hee....Aku memang saja berkemas time tak der orang..senang skit....lagipun aku tak nak la buat diorang sedih...sebab tengok aku clearkan meja aku.....Suami aku pagi2 lagi dah pesan pada aku hari ni suruh aku clearkan barang2 kat opis ni cepat skit....nanti kalut lak katannya....Tu pasal la...demi aku..dia pun kena gak la pergi keja ari ni....hee..hee.....


Sedih la plak nak tinggalkan meja aku ni....banyak betul jasa meja ni....eeee...sedihnyer....Tak pe lah..aku kena tabah dan sentiasa berfikiran positif...betul tak?...hee..hee...Aku harap tempat baru aku tu nanti ok la hendaknya.....Banyak menda aku kena belajar....sebab totally kerja aku sebelum ni langsung tak berkaitan dengan kerja2 yang bakal aku lakukan di sana nanti....Ialah mana taknyer...daripada bidang penerbitan dan produksi tetiba kena ke bahagian pengurusan...Fuhhhh!!!!....penin juga tu...kena biasakan diri la nampaknya....Insyaallah aku boleh melakukannya......

Waaa...banyak juga rupanya barang aku kat sini...jenuh la nak mengangkut nampaknyer....Tapi kira logik la....tujuh tahun aku kat sini.....tentu la banyak barangnyer...

Lin...akak dah siap2 clearkan meja dah...lin bila lagi?...Kita ada masa minggu ni jer lagi tau kat sini....







Hah!...mari..mari sapa plak nak duduk sini..silakan lah yer....pandai2 la korang nak letak saper duduk kat meja aku ni...hee...hee...banyak jasa meja tu....

No comments:

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "