Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (228) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (10) Menu Mudah (8) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (2) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (13) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Wednesday, 12 December 2007

lot's of love

Alamak!..tetiba la teringat suami lak....rindu kot..hee..hee....Alaaa pe salahnyer lak kalau aku rindu n teringat kat dier....kalau masa bercinta dulu kan main lagi.....tak kan la sekarang dah tak boleh ada perasaan macam tu kan?....Buat suamiku...inilah nukilan rasa hati isteri mu ini....

Berjanjilah wahai suamiku

Lindungiku, mencintai dan menghargaiku

Hanya engkau saja
Buatku di dunia dan akhirat

Kebahagiaan menjadi teras
Kuteruskan kehidupan ini


Ku ditakdir bersamamu
Menantikan suria dan meniti pelangi

Kau ditakdir bersamaku
Susah senang berdua
Cinta kekal selamanya

Berjanjilah wahai suamiku…lindungilahku selalu...
lot's of love - ida

No comments:

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "