Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (212) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (15) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Monday, 30 April, 2012

Kek Coklat

Assalamualaikum..



Aci tak?..Tak mo tulis apa-apa lagi..Letak gambo ja dulu..Kikikiii..Kek Ceklat yang buat minggu lepas kalau tak silap. Simpan dulu..tunggu masa nak kuar n3..Skali, hari ni..kuar gambo saja..n3 nya ala2 kadar saja...Resepi..sue update kendian..Ngeeee


Ok!..Tu ja..Nak kuar dulu...Nak sambung keja ni..Kendian sue letak resepi ya...Heheheh..macam la ada yang nak sangat masuk sini kan..Ngeeee :P

 

15 comments:

ijayuji said...

Salam kak sue! eeeeee....tgk kek cekelat akak ni terasa nk makan ini jam jugak huhu... dpt sikit pun jadilah kan :D kita kalau se slice tu pun belum tentu abis sbb skrg ni mcm dah kurang sikit benda2 yg ada cekelat, perubahan umur dah tua agaknyer hihihi...

Nieza said...

dah lama tak buat kek cekelat .sedapnya tgk kek cekelat sue yg leleh toppingnya tu..nk minta pun dah abis yer..hehe

ieda said...

mak aihh sue pengemar kek choc yee ..

ogyep yummy mellow said...

Salam kenal sue... begitu pekat nampaknya coklat tu... terasa2 di anak tekak..

Shahriah Abdullah Novelis said...

SAlam dear... wahhh... kejadian yang cukup luar biasa.. akak ni kalau masak apa pun.. tak berapa makan sangat... tapi kalau orang yang masakkan akak suka! hehhee

ibh_sue said...

Wkslm ika. Alololooo. . Dah tua? Biar betik. . Kikikiiii
Akk ni ika ceklat akk mkn klu stress. Besa klu kat off, stress mesti nak mkn ceklat. Heeee

ibh_sue said...

Nieza. . Kek ceklat ja yg senang buat pun. Mula tu mmg nak deco cantik2 tp sbb dah ada yg x sabo. So, curah ja coklat ganache. Senang cita.

ibh_sue said...

Kak Ieda. . Tak la penggemar tegar pun. Heeee

ibh_sue said...

Salam kenal jg ogyep. . (^_^).

ibh_sue said...

Wkslm kak Sha. Wah! Sama la. . Sue pun klu org yg masakkan,cukup la suka. Heeeee semuanya sedap. Lg2 klu kak sha yg masakkan. Heeeee

HaSue said...

wahhh2..kemain lagik kek ceklat tu meleleh2... suka tengok kek yg gelap gini..guna serbuk koko brand apa tu..selalu beli yg kat bakery ada yg gelap ada yg biasa2 aje.ehehe..
Bak sepotong! :D

HomeKreation said...

Cantik nya kek ni hitam legam, lagi legam lagi meleleh air liur ku.... macam ganache yg meleleh tu juga.... hehe.

Khairul Hakimin B. Muhammad said...

awat mcm kecik je kek tuh, kalau saya x cukup tttuuuu!

Alin Marlini said...

nyummy...nak ckit...

Diana @ Melley Mey said...

nie kalau irfan dan yong pasti suka sgt nie... kek coklat mmg rebutan kat rumah nie.. hehehhee... sedapnya tu sue...

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "