Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Wednesday, 2 May 2012

Buruk sangat ke

Betui ka x lawo ya. Ker i ja yg perasan kasut ni cantik. Sentap tau bila cik hb bleh komplen kata tak elok kasut ni. Dia lagi suka sue pakai kasut hitam. Huhuhuuuu. . Kiciwanya, baru nak try pakai kasut colour2 skit. Huuuuu :p.


Nasib beli kasut murah ja. Erkh! Murah? Shuutttt!!!!. . Tutup mulut. Takut bocor regenya. Kang ada yg kata baik pakai kasut mahai terus. . Tp ok la. Beli kasut dia sepasang ja ble dapat kasut sue 2 3 pasang tau. Untung jadi pompuan. . Banyak barang ble beli murah2. Cantik2 pulak tu kan. . Heheee. (^_~)


Published with Blogger-droid v2.0.4

11 comments:

Shahriah Abdullah Novelis said...

SAlam Sue.. serius ni... kasut tu memang cantik! akak memang suka kumpul kasut...dan kasut kat atas tu kan kan... i really really like it! psstt tak nak nanti pas kat akak hehehehe

...aida... said...

Cantik la kasut tu sue. Akak suka! Sekali sekala nak jugak kasut warna2 kan. Takkan hitam je.

ijayuji said...

Salam kak sue! feeewwwiiittt! tgh imejin kak sue jln ala2 amerika next top model hihihi... kita suke kasut yg simple2 gini tp skrg ni kita guna snicker ajerr laju nak jalan2 :D

Alin Marlini said...

tak buruk tp cunn...

gerhana luka said...

cantik la sue, kalau asyik kaler itam je boring gak org lelaki takpe la. kalau org pompuan mesti la nak padankan ngan kaler baju, handbag tak gitu hee...
sue cakap kat en.mizi tu tolong beli satu kaler itam utk ko kalau yg tu tak lawo abis cite kik.kik.kik.

Nieza said...

cantik!! tapi saya sejak 2,3, dan 10 menjak ni memang tak leh pakai kasut tinggi sakit kaki jer...haha tu la bdn dah berat sama kot..hehe

mia-ina said...

mcm kasut mia beli dulu..beza tapak je x tinggi..ok je pakai..cntik la..agaknya hubby akak minat hitam je kot

Qasey Honey said...

slm kenal Sue...cantik la kasut tu...tp skg dh kurang dh nk pakai yg tinggi cmtu...sakit kaki...bdn pon dh berat...hehe...jom singgah ke dapur kita pulak...i follow u...

Jun said...

selera perempuan memang sangat berseni...sebab itu lelaki susah memahami. Cantik di mata isteri, jelik di pandangan suami...tapi janji senang hati, kita pakai saja untuk menggembirakan hati sendiri. Apapun, kasut itu memang cantik sekali...

Cik Ina Do Do Cheng said...

cik ina tak cakap main-main ni kasut tu memang cantik kaler pun cantik.mesti sipemakai kasut ni cantik : )

ijan said...

Kak Sue,
Kite rasa cantik lah kasut tu... mungkin bila kak sue pakai, lama2 hb kak sue perasan lah kecantikan dia tu. hehe...

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "