Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Sunday, 29 April 2012

Puding

Assalamualaikum.

Update gambo ja ya. Buat cuci mata dihujung minggu. Ni puding segera NONA perasa tembikai susu.

Peberet sue. . Puding ni kena ada kat rumah ni. Agak2 nak makan cepat, ni la penyelamatnya. Simple n cepat. Cuma sue tetap ubah sikit2 ja untuk menepati citarasa anak tekak.


Ok u all. . Jemput makan. Time panas2 ni sedap makan puding yg dah disejukkan. Ok! SELAMAT BERHUJUNG MINGGU.


Published with Blogger-droid v2.0.4

11 comments:

ieda said...

waa perasa tembikai susu ye ..
hurmmm sure sedap nie .. masuk peti sejuk2 layie sedap ! .. ;)
rajin sue buat

ijayuji said...

Salam kak sue! salam minggu!! esok jgn lupa kerja :D sini panas lerr dr itu hari nk buat puding sampai skrg asyik terkiv ajerrr sbb buat benda lain :D tgk akak buat puding ni haruslah kena buat minggu depan ni :D

NOOR FATIN said...

terliur aihh!

gerhana luka said...

dah lama gak tak makan puding... ermmm sedapnya kat rumah aku ada stok perasa stoberi belum buat lagi ni. saja simpan yg segera senang kalau ada orang datang boleh buat bila dah takde apa nak di makan.

ibh_sue said...

Kak Ieda. . Yg segera ja kak. Mudah, cepat dan sedap. :))

ibh_sue said...

Wkslm Ika. . Huhuuu. . Tu la,sok keja. Ingat nak cuti ja. Sbb selasa cuti pulak. Time panas2 mmg sedap mkn puding ni. Hee

ibh_sue said...

Betul la. . Sku pun mmg suka simpan jg. Senang. . . Sbb bila nak, kejap ja buat.

ibh_sue said...

Lap. . Lap. . Air liur sapa meleleh ni. Kikikiiiiiiiii

Shahriah Abdullah Novelis said...

Salam Sue... tq sudi singgah.. dah folo... wahhh ada dua gelas aje tu cukup ke nak share ramai2 ni hehee.. jamu mata ajelah yaa... macehh

CT Delima said...

As'alam Sue

sesuai betul Sue dengan cuaca panas kering macam ni apa lagi dapat makan puding sejuk2, masuk tekak nikmat aje kan.

Tapi ngelatlah resipi tak ada pong..hehehe

Diana @ Melley Mey said...

dah lama akak x buat puding... nie kalau ler dpt makan puding yg sue buat nie ... Alahai!! alang kah bahagianya diri nie kan sue cayang.. heheheh

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "