Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (212) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (15) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Sunday, 15 April, 2012

Salam hujung minggu

Assalamualaikum.

Dah macam malas dah sekarang ni nak update. Masuk just jenguk2 nak refresh balik resepi ja.

Hari ni satu hari bermalas2 an. Sedap betul la ya. Hihiii. . Kat luar tu hari dah mula gelap. Tanda2 hujan nak turun.

Meh kita bancuh air teh makan dengan sekut kering. Duk depan sliding tunggu hujan turun ya.


Sambil2 tu, meh jamu mata dengan pokok bunga akar dani sue ni yang dah mula berbunga. Heeee. . X sabo tunggu dia berbunga banyak.


Key semua. Selamat berhujung minggu. (^_^)


Published with Blogger-droid v2.0.4

4 comments:

gerhana luka said...

rajin ko bekebun bunga ya sue, aku yg duk rumah ni malas nak tanam bunga. pokok cili, serai ngan kunyit je aku tanam.

ibh_sue said...

Sbb sekangkang kera ja tnhnya. Boleh la. Lg pun tu la nak ku hadap hari2 pun. Tak da pokok2 rasa mcm x hidup rasanya. Heeee

Cik Ina Do Do Cheng said...

kemasnya taman depan rumah sue.mesti sue ni rajin berkemas. bilalah cik ina nak serajin sue, bab masak okeylah bab mencantikkan kaw rumah cik ina lembab sikit : (

ibh_sue said...

Cik ina. . Segan ja. Tu tgk atas. Cuba tgk bawah. Serabut tau. . Hihihii. Kita serupa la. Kureng rajin mgemas laman pun. Heeer

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "