Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (212) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (15) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Monday, 20 February, 2012

Update skit dulu

Cantik tak?..Heeee..bertuah rasanya kalau sue pun ada kemahiran macam ni. Ni kek pengantin semalam. Adik pengantin sendiri yang buatkan untuk kakaknya. Dia sampai dari politeknik pukul 7 lebih hari Sabtu tu, malam tu juga dia terus pergi kedai tempat dia keja dulu tu untuk buatkan sendiri kek perkahwinan kakaknya. Xbos dia sangat spotting..boleh bagi xpekerja gunakan kedai. Ni pun dia kata simple saja..Pada sue dah cukup ok dah tu. 
Kek dihias mengikut Tema pengantin iaitu Hitam Merah...(^_^)



Sue harus menuntut ilmu ni dengan dia..Hehehehee...Yang duduk tengah-tengah pengantin tu la tuan yang buat kek tu. (^_^)

16 comments:

Kak Sam said...

Wow kek yang dibuat dengan penuh kasih sayang, hasilnya pasti menakjubkan

si tuan putri kiUt said...

wowww nampak menarikk.... bunga rose tu nampak sedapp heheheh

ibh said...

Kak Sam: Yang tu sue sokong kak. Apa sj yg dibuat atas rasa kasih sayang pasti hasilnya memuaskan.. kan?,,heee

ibh said...

si tuan puteri kiut: Faizah..tu la yg bahaya tu..ble makan sikit2 saja..heee

ieda said...

sesedap gamboo lah nie dikk
sure kan .. nak2 kalau buat sendiri .. pueh hati ;)

Cik Ina Do Do Cheng said...

samalah cik ina pun tak de kamahiran cam tu. kita ni nmpaknya kena menuntut ilmu: )

Diana @ Melley Mey said...

cantiiik!!! mmg sgt cantiik!!! wah pandai adik pengantin deco kek.. bertuah si kakak kan...

ijan said...

Salam Kak Sue,
Ingat kan adik pengantin tu perempuan. Chef lelaki rupanya. bangganya kakak dia adik buatkan kek secantik tu. bertuah badam... :)

CT Delima said...

As'alam Sue

Kalau betul Sue yang buat apa salahnya, bolehlah nanti k.ct tempah kat Sue..hihi

Sekarang orang lelaki pun dah pandai dah masak dan buat kek segala, kira dah maju kedepan sepenuhnya ya Sue, cantik, pandai betul deko2 kek ni. kalau k.ct kelaut rasanya..hahaha

kak ina kl said...

budak lelaki tu ker yang buat..wah bagusnya hasil tangan beliau.
kamu pun boleh budak gak..cubalah

ibh said...

Betul tu kak. . Bila la nak reti buat mcm tu. :))

ibh said...

Cik ina. . Sue ni lemah skit klu nak sapu butter cream tu. Tgn keras. .x bedung. Hihihiii

ibh said...

Tu la kak Diana. Untung dia kan. :))

ibh said...

Wkslm Ijan.
Ha ah, laki. La ni sambung blaja lg. Pun ada kaitan dgn food jg. Tu yg akk jeles tu.

ibh said...

Wksl kak ct.
Kak! Sue mn pandai deco2 mcm tu. Tgn keras kak. Tggu sue blaja dl ya. Ni nak nuntut ilmu dgn dia la ni. Skrg ni kan laki lg terer dr pompuan dlm hal masak2 ni kan kak.

ibh said...

Kak ina. . Tggu sue tuntut ilmu dl. Mmg nak cuba jg. Jeles tgk org pandai deco2 kek ni. :))

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "