Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (212) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (15) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Monday, 20 February, 2012

Nak naik kan mood saja

Assalamualaikum.


Saja letak gambo ni...Nak naik kan mood . Badah letih lagi dengan kerja-kerja kenduri kawen anak buah semalam. Tiga hari ligat macam robot, hari ni kat opis dah lemau semacam..Ngeee....Nanti kalau rajin sue update gambo kawen semalam ya...
Ok!..layan lagi satu pic kat bawah ni..Ni ambik mood honeymoon plak. Erk!..heeeeee



Past: Berat sudah naikkkk..huaaaaa....Sedey..sedey..kena gigih balik ni. 

3 comments:

si tuan putri kiUt said...

jomm laaa Detox dan SLIM hehehe sure badan tak letihhh malah tenaga luar biasa nanti :D

ibh said...

si tuan putri kiut: Coming..coming..tunggu ja..hihhihih

ijan said...

Mood honeymoon? apakah artinya tu? hihihi

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "