Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Thursday, 17 November 2011

Teringin

Assalamualaikum...Ntah apa mimpi, pepagi lagi dah meroyan teringin nak makan Mee Udang.
Memang lama tak buat pun. Last buat masa raya pose hari tu. Siyes, semenjak dapat resepi mee udang Ros ni, sue dah jadi penggemar Mee Udang dah. Sebelum ni, sue tak pernah pun minat nak makan Mee Udang..sebab tau dalam tu ada udang kering. Tapi rupanya, walau ada udang kering..sangat sedap hasil kejadiannya rupanya..kikikikiii...Thank's Ros sebab bagi resepi yang sangat sedap..memang kena dengan selera akak.

Layan gambo ja la jawabnya...Nak resepi rujuk sini na...Ujung minggu ni baru bleh projek masuk dapur balik...Hujung minggu baru nak pecah diet..Bagi peluang kat diri makan sedap...Ngeeeee..Duiiii..Dapppnyaaaaaa.... (^0^)

1 comment:

cheqna said...

macam besh je..kena try gak r

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "