Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Thursday, 10 November 2011

Elyana Makin Lawo laaaa

Sangat setuju dengan Abg Nara...Awat la artis - artis ni lepas bersalin, cepat beno slim nya....Elok la..Abg Nara korek apa rahsia diaorg ni ya...Kikikikiiii...

Meh layan pic Elyana and baby dia... Picture credit to Abg Nara ya.. Nak tengok lain-lain gambo pi masuk rumah Abg nara or Blog Elyana sendiri.





Suka tengok gambo tu kan....Seri ibu tu menyerlah....Yang pasti, sue tak sabo nak dapatkan Majalah Harmoni tu sekarang..Sue memang penggemar majalah ni.











   

2 comments:

ieda said...

aah lahhh cantik ! ..
hurmmm tulah seri tu naik kan .. kalau dia kurus x cantiklah berbanding skrg nie :)

adianiez AIDA said...

yes, cantik sgt!!! tembam berisi sesuai la utk dia...

nota kaki : klik & ziarah ~ AIDA'S HOME SWEET HOME ~

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "