Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Thursday, 17 November 2011

Ustaz Don -



Kenai sapa Ustan Don?...Ada yang minat tak?...Apa motif letak video ni?...Hehehhehee..selain dengar ceramahnya... Paling suka sebenarnya..'Awat la Ustaz Don ni hensem beno..Heeee... Siyes...kalo dia tak pakai jubah and serban..lagi hensem tau... Sejuk ja mata mandang..hahahhaaa..


Ngeee..sengal ja kan...:P Tak sedaq diri betul la...:P

4 comments:

wida said...

suka jugak dgn ustaz don ni..

gerhana luka said...

sue ko bior betul, hensem sgt la tu kang marah en.hubby hee... selalu tengok ustaz Don kat TvAlhijrah je.

ibh said...

Wida: Encem kan Ustaz ni..Ngeee (^_^)

ibh said...

Gerhana Luka: Wahahhahhaaa...Encem tuuuu....aku suka tgk 30 minit Ustaz Don

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "