Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (228) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (10) Menu Mudah (8) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (2) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (13) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Friday, 28 June 2013

Kimberly Snyder’s Glowing Green Smoothie Recipe

Drinking the Glowing Green Smoothie (#GGS) is a great way to incorporate tremendous amounts of greens into your diet – far more than just eating your veggies. A serving of the GGS contains over 3 cups of dark leafy green vegetables, which is more than many people get in a week!..Contineu here
Ingredients:
2 cup of water
½ head organic spinach
1 head organic romaine
Just of ½ organic lemon
3 or 4 sticks of organic celery
1 organic banana
1 organic pear
1 organic apple
 


*Ayok!! Bueh ka tekak ni telan ya... Tapi kawan sue kata adik dia dah try. Sedap katanya... Moh ler kita try pulak.. (^_^)

3 comments:

JaSSNaNi said...

hmmm.. nak makan pekat2 camtu? kalau buat eskrem lagi sedap kot ye... :) ehehehe.. :P yang berubat tu selalu nampak pelik belaka.. sebenarnya yg tu lah yg elok kan..

ibh_sue said...

Ya la. Kalau buat aiskrim ok jg kan. Good idea. Hahahha. Betul tu yg elok tu lah yg sllunya nmpk pelik.

Qasey Honey said...

good idea klau dbuat eskrem..klau minum gitu takut tekak ni mgada2 lak kan..hehe

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "