Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (15) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (2) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (2) Lauk (7) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (240) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (16) Menu Mudah (13) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Muffins (1) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (2) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (19) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (3) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Telur (1) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (9) Wishlist (6)

Hasil kerastangan pepagi buta

Assalamualaikum..

Jamu mata dengan hasil keras tangan yang tak seberapa. 
Kes mata segar bugar.Kui 2 pagi masih tak mengantuk. Marilah kita buat senaman tangan dan jari jemari ya. Nak menjahit..Takut bising pulak..maka terhasil lah menda ni. Ni namanya Pin  Bunga Riben. 

Dah jemu menjahit, meh kita update belog pulak ya.
Hari ni saya sangat suka kerana cik hb berbesar hati meminjamkan saya menggunakan laptopnya sesuka hati ya. He3. Blogwalking lah sepuasnya..Updatelah apa yang patut dengan senang hati. makanya blog Suka- Suka Untuk Terapi diri pun berupdate juga malam ni....



2 comments:

Nooriah Abdullah said...

salam Sue, lama tak jenjalan sini keras tangan pun cantik tu macam lembut tangan jugak nampak nya tu...

ieda immi said...

rajin sue ! ;)
cantikk

Creamy butter chickens

Buat kali pertama mencuba buat menu ni. Selama ni tengok saja. Tak pernah nak rasa or nak buat. Tapi ada satu hari tu, hakak terambil s...