Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (228) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (10) Menu Mudah (8) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (2) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (13) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Sunday, 3 March 2013

Hasil kerastangan pepagi buta

Assalamualaikum..

Jamu mata dengan hasil keras tangan yang tak seberapa. 
Kes mata segar bugar.Kui 2 pagi masih tak mengantuk. Marilah kita buat senaman tangan dan jari jemari ya. Nak menjahit..Takut bising pulak..maka terhasil lah menda ni. Ni namanya Pin  Bunga Riben. 

Dah jemu menjahit, meh kita update belog pulak ya.
Hari ni saya sangat suka kerana cik hb berbesar hati meminjamkan saya menggunakan laptopnya sesuka hati ya. He3. Blogwalking lah sepuasnya..Updatelah apa yang patut dengan senang hati. makanya blog Suka- Suka Untuk Terapi diri pun berupdate juga malam ni....



2 comments:

Nooriah Abdullah said...

salam Sue, lama tak jenjalan sini keras tangan pun cantik tu macam lembut tangan jugak nampak nya tu...

ieda immi said...

rajin sue ! ;)
cantikk

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "