Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (228) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (10) Menu Mudah (8) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (2) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (13) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Sunday, 12 April 2009

N3 pagi ni


aaaaa...lega rasanya...sampai gak KL..sue sampai rumah kul 6.25 pagi....ngantuk yang teramat sangat....maklum la..dalam bas..bukan bleh tido sangat pun...lagi2 balik kali ni naik bas 2 tingkat plak..duduk side atas ...seriau rasanya...takut nak tidoq....

Siap buat pape yang patut...laki bini pakat sambung tidoq lagi..(Hee..hee...bagus betul la kan..membuta jer...)...



Lepas tu..hb siap2 nak pg opis ( ntah aper la yg dihadapkannyer tu sangat...cuti2 pun mesti nak jenguk opis tu...)...Dah hantar hb pg opis...sue yg isteri mithali ni..sambung tidoq sat ( time ni ler nak bermalas2an..hii..hii..)


Celik mata..teringin la plak nak makan makaroni goreng hari ni....So..ni ler sarapan merangkap makan tengahari sue hari ni....hee..hee....lupa diet sat....


Makaroni kali ni sue buat lain skit( biasa ler pakai spirals pasta ja )...tapi still masak main campak2 jer..bahan..apa yang ada dalam peti jer la...kelainan kali ni..sue tambah susu kremer...cam berlemak n berkrem skit....
Errrmmm..sedap gak....pape la..janji kat tekak sue ni rasa sedap.....

No comments:

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "