Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (228) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (10) Menu Mudah (8) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (2) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (13) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Tuesday, 14 April 2009

Eii.....tua ker ?


Minggu ni memang rasa macam huru hara skit...sibuknyer melampau2..pas tu..time2 tu plak la..mcm2 keja yang datang...Huuuu..huu...maleh nak cita pasal hal opis....


Semalam masa balik keja..dalam keta...Hb sue leh tegur sue plak..." tak baik masam2 muka yang...nanti cepat tua, muka berkedut" ( tengah penat...dah la balik lambat...tunggu dia amik keta lambat sangat..tu yang tarik muka tu...hee..hee)..Ummpppp!!!!....terkezut tetiba.....Alamak!..dah nampak tue ker aku ni....Yer kot?...Eiiii...takutnyer...nampaknyer kenalah menghappy kan diri selalu nampaknya.......

Sooo...sue kena ubah cara hidup sue skang ni..nak kembali ceria, gembira n senyum selalu macam dulu....Tak nak tekanan kerja tu menguasai hidup sue lagi......




Haaaa....Smileeeee....






No comments:

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "