Eii.....tua ker ?


Minggu ni memang rasa macam huru hara skit...sibuknyer melampau2..pas tu..time2 tu plak la..mcm2 keja yang datang...Huuuu..huu...maleh nak cita pasal hal opis....


Semalam masa balik keja..dalam keta...Hb sue leh tegur sue plak..." tak baik masam2 muka yang...nanti cepat tua, muka berkedut" ( tengah penat...dah la balik lambat...tunggu dia amik keta lambat sangat..tu yang tarik muka tu...hee..hee)..Ummpppp!!!!....terkezut tetiba.....Alamak!..dah nampak tue ker aku ni....Yer kot?...Eiiii...takutnyer...nampaknyer kenalah menghappy kan diri selalu nampaknya.......

Sooo...sue kena ubah cara hidup sue skang ni..nak kembali ceria, gembira n senyum selalu macam dulu....Tak nak tekanan kerja tu menguasai hidup sue lagi......




Haaaa....Smileeeee....






Comments