Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (15) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (2) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (2) Lauk (7) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (240) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (16) Menu Mudah (13) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Muffins (1) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (2) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (19) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (3) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Telur (1) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (9) Wishlist (6)

Buat Kotak

Dah berminggu-minggu sue memikirkan balik macam mana nak buat kotak ...Sue tak nak la buat kotak yg main ukur,potong and gam tu....
Dulu rajin sangat buat kotak lipat2 ni...macam2 saiz dan..warna..
Sue pandai tu pun..belajar dengan sorang kawan sue..sekejap jer belajo dah pandai..sebab senang jer...Tapi skang ni...lama tak buat..dah lupa....(Hudaaa...akak dah lupa ajaran muuuu....)
Sebenarnya sue nak buat kotak tu untuk simpan benda untuk hadiahkan pd kawan....
Serch2 kat tenet..last2 jumpa ni....ok lah kot..walaupun bukan tutorial tu yang sue nak.........
( alamak!..tenet problem lak..tak leh nak uploard video plak...nanti kalau dah ok..sue uploard key...)
" />

No comments:

Creamy butter chickens

Buat kali pertama mencuba buat menu ni. Selama ni tengok saja. Tak pernah nak rasa or nak buat. Tapi ada satu hari tu, hakak terambil s...