Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (230) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (12) Menu Mudah (8) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (16) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Saturday, 4 April 2009

Buat Kotak

Dah berminggu-minggu sue memikirkan balik macam mana nak buat kotak ...Sue tak nak la buat kotak yg main ukur,potong and gam tu....
Dulu rajin sangat buat kotak lipat2 ni...macam2 saiz dan..warna..
Sue pandai tu pun..belajar dengan sorang kawan sue..sekejap jer belajo dah pandai..sebab senang jer...Tapi skang ni...lama tak buat..dah lupa....(Hudaaa...akak dah lupa ajaran muuuu....)
Sebenarnya sue nak buat kotak tu untuk simpan benda untuk hadiahkan pd kawan....
Serch2 kat tenet..last2 jumpa ni....ok lah kot..walaupun bukan tutorial tu yang sue nak.........
( alamak!..tenet problem lak..tak leh nak uploard video plak...nanti kalau dah ok..sue uploard key...)
" />

No comments:

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "