Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (230) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (12) Menu Mudah (8) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (16) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Saturday, 4 April 2009

Hee..dah ingat

He...hee..akhirnya...sue dah ingat dah macam mana nak buat kotak yang cute2....banyak jugalah kertas yang renyuk dikerjakan....Hudaa...hee..hee..akak dah ingat la..kira ilmu uda tu tak hilang lagi lah..cuma tersorok skit jer dicelah2 otak ni kot....Hee..hee..bikin kecoh jer kan..buat kotak yang senang macam makan kuaci tu pun nak kecoh satu alam...hee..hee




Ta...daaa...tengok ni....jadi dah..



Lagi....gambo kotak yang siap....


Siap....kotak dan penutupnya sekali....

Nak lagi cantik..bleh la hias dengan bunga dan riben..or gunakan kertas yang bercorak..lagi cantik....Kemaskan skit..taruk span kat dalamnyer leh jadi bekas barang kemas...Orrr..wat cenderahati untuk tetamu...

No comments:

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "