Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (1) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (2) Lauk (5) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (233) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (13) Menu Mudah (9) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (17) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Selamat Tinggal Sayang

Errrmm..boring..semalam satu hari..duk membaca novel Selamat Tinggal Sayang ...Novel ni nath berapa kali dah diulang baca sebenarnya...Nak tau sedikit sebanyak sinopsis nya baca sini lah link...Membaca novel juga adalah salah satu hobi sue sebenarnya...Tapi sekarang ni dah lama tak membeli novel...Baca novel pun dah jarang juga...Sebabnyer...hobi duk merayau di alam maya dah jadi hobi utama plak skang ni....Hii..hii....

2 comments:

CikMin said...

salam sue...cikmin dah link sue...suka baca novel ek?cikmpun sama...klu rajin merayau la kt sini
http://penulisan2u.blogspot.com kt sini free lepak jek...

ibh said...

Hee..hee..cik min pun suka lepak situ juga ker...sue pun suka masuk lepak situ jg..sambil dgr lagu..hee..hee...samaupanya..

Masak Asam Ikan Kering Haruan

Assalamualaikum. Sesuai sangat rasanya menu asam masam macam ni kalau untuk menu bersahur. Biasa la kalau pagi  tu memang tekak li...