Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (228) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (10) Menu Mudah (8) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (2) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (13) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Sunday, 8 March 2009

Takziah

Takziah buat kak norol...atas pemergian anak kembarnya ke rahmatullah...Sue baru dapat khabar sedih ni petang tadi..Sue memang mulanya nak pergi tengok dia..tapi rasa tak sanggup plak..Nanti takut sue tak dapat kawal perasaan...sue paham perasaan dia...
Actually sebenornya..baby dia tu blum cukup bulan pun....kandungan dia baru nak masuk 6 bulan kalau tak silap..Hari jumaat hari tu lagi dia keluar tanda..so dia terus pg PAC...lepas tu terus kena tahan kat HDU...Sue ada pg tengok masa kat HDU...sedih sgt tengok keadaan dia....Air mata ni nyaris2 nak kuar..kak norol pun..banyak kali nak nangis..tapi dia tahan..Sian kak norol..macam2 dugaan yg dia hadapi...Dia begitu berharap dan gembira dengan baby kembar 3 ni..Sue pun sebenarnya gembira sangat bila tau dia ngandung kembar anak 3....Tapi tu lah..Allah lebih sayangkan anak dia tu...Semoga Allah cucuri rahmat keatas baby2 tu..Dan semoga kak norol sekeluarga akan tabah menghadapi cubaan dari Allah ini...Sue dan rakan2 yang lain akan sentiasa mendoakan kebagian akak...Aminn..

No comments:

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "