Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (228) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (10) Menu Mudah (8) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (2) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (13) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Saturday, 14 March 2009

Di Tag Ada Ayrisaa

Salam..hu..huu...ingat tak kan kena tag..Rupa-rupanya kena juga..hee.hee...Key la Ada Ayrisaa...akak selesaikan tugas yang telah diberi ya.....Key..pe perlu dibuat ialah :

1. Go to your photos folder in your computer.

2. Go to the 6th folder of photos.

3. Go to the 6th picture in that folder.

4. Put the picture on your blog and description of it.

5. Invite six friends to join the challenge.

6. Link them in your blog and let them know they have been challenged.



Alamak!!!..sekali gambo ni la plak yang kena.....Segan nyer...gambo tu diambil masa tengah shooting video kesihatan..kalau tak silap tajuknya..nilai sebuah keinsafan...Lokasi di sebuah sekolah di Daerah Hulu Langat...He..hee..sungguh gumuk diri ini masa tu..(ceh!..skang pun masih lagi per....Sungguh siksa ku mendietkan diri ini untuk tidak kelihatan seperti itu lagi..) Walaupun tension shoot tengah panas..tapi still bleh senyum lagi..he..hee..yo la tu...

Key lah..tu jer kot cita pasal picture tu...Errrmmm...nak tag saper plak yer....Errrmmm...

Cheq Sue

Yazeda

Mama ina

Anaberry

Cik Lin

Aleya...

Buat la pulak ya....sebab anda semua telah di Tag..hee...heee..Juga pada kawan2 yang masuk sini..Rajin..buat juger lah yer...

Alhamdulillah..siap juga keja sekolah yang diberi..









No comments:

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "