Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Sunday, 8 March 2009

Boring

Errr..boringnyer....cik abg tak der..kuar skjp...So..duduk rumah sorg2 ni tak tau nak buat per....Tgk tv?..errmmmm..sume cita tak best...So..ni lah keja nyer..dari kul 8 tadi sampai skrang asyik dok ngadap lap top ni..naik berpinar dah mata ni...

Masuk umah kak hana td..senyap jer..(tuan rumah dah balik kampung..huu..huu)..rumah kak LG pun..sama...tentu tgh sibuk uruskan anak2...ooo..tido per dah kak LG tu...and...masuk umah adaarisya, addaHL, yazeda,trisyaaleesa...and mana2 blog yg tersinggah.(tak larat nak sebut semua)....

Ayarkk!..dah mati idea la...tak tau nak tulih per dah...Stop dulu lah...

Daaa....Selamat Malam Semua....Muuuaahhhhh!!!!!.....



2 comments:

Ada Ayrissa said...

kak sue, anda kena tag..
sila la yer kalu rajin..hehehhe

ibh said...

Aaaa..adakah kerna akak buat N3 boring..maka diri ini di Tag..hu..huu..akak try la carik masa menyiapkannya yer..

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "