Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (15) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (2) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (2) Lauk (6) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (236) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (14) Menu Mudah (10) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Muffins (1) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (17) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (2) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Telur (1) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Boring

Errr..boringnyer....cik abg tak der..kuar skjp...So..duduk rumah sorg2 ni tak tau nak buat per....Tgk tv?..errmmmm..sume cita tak best...So..ni lah keja nyer..dari kul 8 tadi sampai skrang asyik dok ngadap lap top ni..naik berpinar dah mata ni...

Masuk umah kak hana td..senyap jer..(tuan rumah dah balik kampung..huu..huu)..rumah kak LG pun..sama...tentu tgh sibuk uruskan anak2...ooo..tido per dah kak LG tu...and...masuk umah adaarisya, addaHL, yazeda,trisyaaleesa...and mana2 blog yg tersinggah.(tak larat nak sebut semua)....

Ayarkk!..dah mati idea la...tak tau nak tulih per dah...Stop dulu lah...

Daaa....Selamat Malam Semua....Muuuaahhhhh!!!!!.....



2 comments:

Ada Ayrissa said...

kak sue, anda kena tag..
sila la yer kalu rajin..hehehhe

ibh said...

Aaaa..adakah kerna akak buat N3 boring..maka diri ini di Tag..hu..huu..akak try la carik masa menyiapkannya yer..

Sup Tulang Jangan Pandang Belakang

Kali ni up lagi menu dah basi.Dah try lama dulu.Sesekali   nak juga try resepi google..Biasa tu buat sup ala campak-campak ikut hati ja. ...