Selamat tinggal sayang


" Aku ingin menjadi puteri'...kalau tidak puteri kayangan pun....cukuplah sekadar Puteri Nur Deana yang mampu membarisi sekalian puteri2 yang ada. Namun itu semua hanyalah impian, dongeng zaman kanak2 yang entah bila mampu Puteri kecapi. Lalu kerana 'Puteri', dia senang menjadi 'Dee', bebas daripada sebarang kekeliruan dan sangkaan. Namun 'Dee' tidak bebas tatkala terlanjur, terperangkap oleh masa dan akad. Perkahwinan ini satu tanggungjawab....melepaskannya jua satu tanggungjawab yang tidak terjawab. Bertahun 'Dee' menjadi pelarian, siapa sangka bertemu suami dalam satu periuk rezeki. Namun mampukah 'Dee' terus bersembunyi......dan sampai bila Puteri harus digantung tidak bertali......

Haaa...tu lah dia skit sinopsis novel yang sedang aku baca ni...SELAMAT TINGGAL SAYANG..sape2 yang nak tau cita nyer...pg la carik kat kedai buku yek!....sonok sgt citanyer....aku dah 3 kali la membacanyer...

Comments