Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Monday, 9 February 2009

Tercipta untukmu

Hari ni terasa macam nak jiwang2 la plak..Nak dengar lagu2 yang ala2 mcm org bercinta gitu..hee..hee..Antara lagu yang syok didengar ialah lagu Tercipta Untukmu..kumpulan ungu Ft Rossa.....kalau tak silap la.... Ni..antara bait2 liriknya..dan bait2 lirik lagu ni sue tuliskan semula khas untuk didedikasikan buat cheq Abg sue yang tersayang.......layannnn...

video

Menatap indahnya senyuman diwajahmu
membuat ku terdiam dan terpaku
mengerti akan hadirnya cinta terindah
saat kau peluk mesra tubuhku
banyak kata...yang tak mampu... ku ungkapkan kepada dirimu
Aku ingin engkau slalu
hadir dan temani aku
disetiap langkah yang meyakiniku
kau tercipta untukku ....
Meski waktu akan mampu
memanggil seluruh ragaku
ku ingin kau tahu
kuselalu milikmu yang mencintaimu.......sepanjang hidupku
Sungguh....hanyalah dirimu yang aku cintai
dan sungguh...ku kan disisimu hinggaku mati....
aku ingin engkau selalu...hadir dan temani aku
disetiap langkah yang meyakiniku...kau tercipta untukku
meski waktu akan mampu
memanggil seluruh ragakuku
kuingin kau tahu...ku selalu milikmu yang mencintaimu
sepanjang hidupku
Tulus dari..

1 comment:

Ada Ayrissa said...

huahuahuahua...
kiter pon suka bangat lagu nih kak sue..
perh...merentap jiwa betol..kui3...
best2...

kalo kak sue ader download lagu nih leh email kat kiter x?

adhoney18@yahoo.com

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "